Pages

Thursday, January 16, 2014

Kad Kraljica Majka krene u shopping.

Pripreme traju satima. Šminka se kao da ide na modnu reviju. Oblači i presvlači dok nije sto posto sigurna da je na njoj sve tip top. Stavlja nakit, na kraju i šešir. Napokon je spremna. Priča mi kako je sanjala Cary Granta i u trenu se zacrveni kao mala djevojčica.


Šešir ne skida jer nije zadovoljna frizurom. Široko otvorenih očiju razgledava svaki komad odjeće. Točno zna šta traži. Naiđe na kostimić à la Chanel. Boja ne odgovara. Prodavačica joj objašnjava da joj vrlo dobro stoji i da plava svakoko ide uz crnu. Ni u ludilu, odgovara ona. Jedino da onda kupim i plave cipele. Vesela je, nasmijana, više ne može sama po gradu pa joj je uvijek drago kad ju izvedemo...




Voli reći svakome koliko ima godina jer zna da će uslijediti rijeka komplimenata. Vodi mene po dućanima i nada se da ću napokon odabrati neke fine ženske cipele sa dobrom petom, ili barem manju torbicu za kazalište. Ne pokazuje razočaranje kad me vidi sa novim balerinkama, sretna je kad sam ja sretna.


Dolazimo doma na večeru. Prvo čaša vina... baka nazdravlja. Na kraju torta, ne može zamisliti život bez slatkog, kaže. Kaže i da je ovo desert za kraljeve. Nismo imali srca reći joj da je ovo "samo" tradicionalni kolač toskanskih težaka.


TORTA OD JABUKA



2 cijela jaja i jedan žumanjak
150 g šećera
120 g brašna
125 ml maslinovog ulja (možete pomješati pola suncokretovog pola maslinovog)
2 žličice praška za pecivo
1 žlica ekstrakta od vanilije
korica jedne naranče
3 jabuke, naribane

Pećnicu zagrijati na 175 C. Dobro izmiksati jaja i šećer, dok ne posvijetle i smjesa ne postane gusta. Dodati sve ostale sastojke. Namastiti i pobrašniti kalup za tortu i peći sat vremena.

15 comments:

  1. Bakica je za 10 - nadam se da je kupila i plave cipele....a i Toskanci znaju sta rade!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao da, ja zbilja obožavam njihovu kuhinju :)

      Delete
  2. I moja je baka pravo čudo, nadam se da ćemo i mi u njihovim godinama biti dame pune života.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uvijek me oduševi to uživanje u životu i malim stvarima...Voljela bi biti slična njoj kad odrastem ;)

      Delete
  3. divna ti je torta, a težaci najbolje jedu, drugi put probaj sa šumksim voćem, baki će se sigurno svidjeti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super ideja, drugi put ću probati sa šumskim voćem ;)

      Delete
  4. Obožavam!!!
    Odmah sam znala o kojoj baki je reč:)
    Jako mi je smešno ono za cipele na petu! Morate me upoznati sa bakicom sledeći put, molim vaaas!
    Divan post Ana, samo tako nastavi! <3
    Fotke su odlične! Odlične! (ne kažem to zbog podloge, jel, da se razumemo vež mi je tako lepo svetlo i tako su hrskave!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga... sigurno je i podlogla pomogla :)

      Delete
  5. Kako je to divno kad žena u tim godinama drži do sebe, tortica je odlična, sve s jabukama prolazi

    ReplyDelete
  6. Bake su tako posebne....., posebna je i tvoja baka, zna ona što je lijepo i što je dobro, neka je pita težačka, ona je za kraljeve ! Puno pozdrava vama i dragoj bakici !

    ReplyDelete
  7. Preslatka je baka! :) <3
    Superiška tortica! Sačuvala receptić!

    ReplyDelete
  8. Super baka! :))
    Torta mi se sviđa...miris jabuke, vanilije naranče...mmmmm

    ReplyDelete